CONVOCATÒRIA DE LA BECA PER A L’ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECÍFIQUES

Fins el 20 de setembre inclòs, el Ministerio de Educación convoca una sèrie d’ajuts específics adreçats a l’alumnat NESE que cursa estudis obligatoris i postobligatoris durant el curs lectiu 22-23.
A continuació, us oferim un breu resum amb les informacions més rellevants. Podeu consultar en el següent enllaç tota la informació relacionada amb aquest ajut.
Col·lectiu: Alumnat NESE que faci estudis durant el curs lectiu 22-23, tant obligatoris com postobligatoris.
Acreditació: Disposar de la CAD (certificat de discapacitat) amb, al menys, un 33% de grau; i l’informe de valoració diagnòstica del centre psicològic/psicopedagògic/logopèdic on està rebent suport personalitzat.
Sol·licitud: S’ha de fer via telemàtica, a través del següent enllaç  www.educacionyfp.gob.es o  https://sede.educacion.gob.es.
Un cop cumplimentada la sol·licitud, s’ha de signar i portar al centre d’escolarització, juntament amb la resta de documentació acreditativa, abans del 20 de setembre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *