Va de futur, setmana de l’orientació!

Del 18 al 22 de març, hem dut a terme la 2a edició del B(i)adafutur /Vadafutur/, un projecte de centre en el qual l’alumnat de l’educació bàsica, especialment l’alumnat de cursos finalistes, han estat els protagonistes. Liderat pel departament d’orientació, s’han fet propostes molt diverses i adaptades a cadascun dels diferents nivells educatius amb la finalitat de poder facilitar-los el màxim d’informació sobre el funcionament del Sistema Educatiu i les novetats pel pròxim curs i ensenyar-los eines i estratègies per apoderar-los en el seu procés de tria formativa.
Per això, hem fet tallers de temàtica diversa, xerrades informatives, dinàmiques d’autoexploració, taules rodones de reflexió, tastets a cicles, entrevistes d’orientació personalitzades… Perquè l’orientació va més enllà de la tramesa d’informació. És un camí. Un procés que es va creant al llarg de tota l’escolarització que, amb acompanyament i suport, és més fàcil.
Us hi deixem algunes imatges.