Reflexionem sobre la realitat lingüística de Mataró

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han pogut gaudir d’una unitat didàctica preparada des del Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana de l’Ajuntament de Mataró. L’exposició, a partir de 5 roll ups, posa de manifest les llengües que es parlen a Catalunya, la seva diversitat, el seu valor i la seva interconnexió.

L’alumnat ha pogut conèixer, doncs, la realitat lingüística que hi ha a Catalunya i també concretament a Mataró. Mostrar respecte per la diversitat lingüística, conèixer l’etimologia de moltes paraules que s’utilitzen a la llengua catalana, fomentar la importància i el sentiment de pertinença de les diferents llengües de cada persona o reflexionar sobre la realitat lingüística de Mataró són, d’aquesta manera, alguns dels objectius d’aquesta exposició.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *