Mostra “Molt més que llegir”!

Durant la diada de Sant Jordi d’enguany, alumnat voluntari de 3r d’ESO, 4t d’ESO i de 1r d’ESO de l’Aula d’Acollida han participat en la mostra “Molt més que llegir”. En aquesta primera edició han participat centres de primària, secundària, escoles d’adults, centres d’educació especial i famílies de tot Mataró que ens han mostrat la diversitat de maneres en què podem gaudir de la lectura.

El nostre alumnat ha llegit fragments d’autors catalans consolidats i no ha faltat la lectura dramatitzada de la llegenda de Sant Jordi. Hem aprofitat la visita al centre de la ciutat per donar un tomb i gaudir de l’ambient de roses i llibres de la Diada. Hem gaudit molt i segur que repetirem.