Ahir dijous, 9 d’abril, l’Institut Miquel Biada va obrir les seves portes a totes aquelles persones interessades a conèixer de prop el projecte educatiu i les instal·lacions del centre.
La jornada es va iniciar amb l’acollida de l’equip directiu, seguida de la intervenció del coordinador de Batxillerat, que va oferir una explicació detallada sobre l’organització dels estudis, les matèries i les optatives dels diferents àmbits. Aquest espai va permetre resoldre dubtes i orientar les famílies i l’alumnat assistent.
Tot seguit, es va dur a terme una visita guiada pel centre, en què es van recórrer espais com les aules de batxillerat, la biblioteca, el gimnàs i els laboratoris. Durant el recorregut, l’alumnat actual de batxillerat va compartir exemples de les activitats que realitzen a classe, oferint una visió pràctica i propera del dia a dia al centre.
Des del Biada valorem molt positivament aquesta jornada, que ens permet apropar el nostre projecte a la comunitat i acompanyar les futures decisions acadèmiques de l’alumnat i les seves famílies.





