Lliurament de treball de recerca del programa BATX2LAB del Parc Científic

Aquest curs hem pogut participar de l’assessorament de Treballs de recerca per als alumnes de 1r de batxillerat, amb el Parc Científic de Barcelona. Amb aquest projecte els alumnes participen de forma pràctica amb algun projecte de recerca que s’estigui portant a terme al Parc Científic.

Es una oportunitat increïble per a prendre i tastar la recerca científica actual que s’està portant a terme.

La setmana abans de Setmana Santa vam anar a l’acte de lliurament de premis dels treballs de recerca del programa BATX2LAB.

Repetirem segur el curs vinent.