Els dilluns a la tarda, pràctiques de tecnologia per l’alumnat de BAT

Per complementar la seva formació, l’alumnat del Batxillerat tecnològic, assisteix els dilluns a la tarda i al llarg de tot el curs a pràctiques al taller de tecnologia.

El Batxillerat és un ensenyament força teòric i a l’INS Miquel Biada estem convençuts de la frase “si t’ho expliquen se t’oblida, si ho veus ho entens, però si ho fas aprens”.

Per aquest motiu oferim, de manera obligatòria cada 15 dies, pràctiques de laboratori de física, química i biologia per l’alumnat del batxillerat científic i pràctiques de robòtica per l’alumnat del batxillerat tecnològic.

D’aquesta manera poden experimentar i provar “in situ” tot allò que s’ha explicat, de forma teòrica, durant la setmana.