Atorgament del Premi de Recerca Jove 2022

L’atorgament del Premi de Recerca Jove 2022 a l’alumne de BAT CT – YiLe Xu pel treball de recerca que va fer al nostre centre “Els residus sanitaris darrere de la COVID-19” ha estat aquest mes d’abril.

La resolució d’aquest concurs, que es va publicar al tauler d’anuncis de la Generalitat de Catalunya el 3 d’abril i que està dotat de 850 eur, otorga a l’alumne YiLe Xu el premi al seu TdR.

En YiLe, que ja va presentar el treball a la XIX Jornada Científica de Mataró, aconsegueix un altre reconeixement per la feina feta. Moltes felicitats! Un premi molt merescut!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *