Benvolgudes famílies i alumnat

Som l’AFA (Associació de famílies i alumnes) de l’Institut Miquel Biada.

Sigues un membre més d’aquesta família i ajuda al teu institut !!!!

QUI SOM:

L’AFA, abans AMPA, és una plataforma de participació i col·laboració amb l’objectiu de compartir i generar coneixements en beneficis dels alumnes i els seus familiars i col·labora en equipaments i activitats per l’alumnat.

QUÈ FEM:

1. Aportem informació per les famílies i els alumnes a la web del Biada.

2. Proposem projectes i activitats.

3. Iniciem el projecte “fem un cafè” per aprendre el català de manera informal per els familiars de l’alumnat i tallers compartits.

4. Ens coordinem amb l’equip directiu per millorar l’experiència educativa de l’alumnat.

5. Gràcies a l’aportació de la quota familiar anual per famílies de 25 euros financem:

a. Els premis de les festivitats de Sant Jordi i Carnestoltes.

b. La Marató de TV3

c. La mossegada saludable

d. Els premis de la Setmana de la Ciència

e. Festes de comiat de 4t d’ESO i de 2n de Batxillerat.

I quan el romanent ho permet, col·laborem amb el centre::

f. Comprant material didàctic i equipaments diversos (projector de la sala d’actes i en altres  anys vehicles i material per cicles de grau mig i superior, material de laboratori, llibres per a la biblioteca…)