Acte públic per a la gestió llista d’espera dels Cicles Formatius

Dijous, 20 de juliol, a les 9.30 h: CF de Grau Mitjà

Dimecres, 26  de juliol, a les 9.30h: CF de Grau Superior

A l’entrada principal de l’Institut Anna Gironella de Mundet

Les places vacants es publicaran el 18 de juliol (CFGM) i el 25 de juliol (CFGS)

Procediment

• S’anirà cridant els integrants de la llista d’espera de cada estudi per rigorós ordre de llista d’espera.
  • Només es cridarà dues vegades. No respondre quan es crida un candidat o candidata suposa la pèrdua de plaça.
  • Els/les candidat/dates o persona degudament autoritzada interessada en la vacant haurà d’acreditar-se (DNI/Passaport/NIE) i, en el seu cas, presentar l’autorització. També caldrà aportar la titulació o document que acrediti l’accés als estudis.
  • En el cas de CFGM, en primer lloc, s’ofereixen les vacants a l’alumnat en llista d’espera del procés amb continuïtat d’escolarització. Un cop acabada aquesta llista i, si encara resten vacants, s’ofereixen a l’alumnat del procés per a la resta d’alumnat.

PLACES VACANTS CFGM (18 de juliol de 2023)

PLACES VACANTS CFGS (25 de juliol de 2023)