Participem a la II Jornada Canal de Reporters i la Ràdio

L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Nou Alcarràs ha participat avui a la II Jornada Canal de Reporters i la Ràdio a la Facultat de Filologia i Comunicació de la UdL. La jornada s’ha celebrat simultàniament a Bellaterra, Mataró, Girona, Lleida i Vic.

La jornada de periodisme escolar dins del marc del projecte Canal de Reporters ha posat en relleu la importància de les activitats encaminades a fomentar l’educació mediàtica i el pensament crític. A la vegada, la jornada ha ofert al professorat i l’alumnat un esdeveniment d’aprenentatge experiencial amb espais que han convidat la reflexió individual i conjunta.

La Trobada s’ha afegit als actes de commemoració de la celebració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya, aprovada pel Govern de la Generalitat aquest 2024. La ràdio continua sent un  mitjà que promou l’ús de les llengües en tots els seus accents i ha jugat, i juga, un paper fonamental  en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació.

Contents de l’experiència, ens emportem la motxilla ben plena d’experiències i idees per posar en marxa en un futur proper la ràdio/TV del Nou Alcarràs!

Les imatges de l’experiència !