L’exposició de “Ciutat en perspectiva” està creada pels alumnes de 2n d’ESO per la matèria d’educació plàstica, visual i audiovisual.
El repte ha estat en aplicar els elements de profunditat, utilitzant la perspectiva en dos punts de fuga per crear una ciutat.
Han posat en pràctica, per una part, els estris de dibuix tècnic com el regle, l’escaire i cartabó, i per l’altra part, tècniques pictòriques com els pastels, colors de fusta i retoladors.



