Publicació Barem provisional ESO curs 24-25

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu la Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

BAREM PROVISIONAL ESO 24-25

Colònies 1r ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ja gaudeix de la seva estada a la casa de Colònies Les Tallades de Vilanova de Sau.
Podeu veure més fotos al nostre compte d’Instagram.

Informació empresa Iddink

Des de l’empresa IDDINK ens fan arribar informació sobre el procés d’adquisició de llibres. És una informació especialment adreçada a les famílies que fareu servir aquest recurs per primer cop. El llistat de llibres del curs 23-24 es publicarà a la pàgina web al juliol.

Benvolgudes… Llegeix més»

Bones festes i feliç 2023!

Ja som al Nadal. Sembla que va ser ahir que començàvem un nou curs i ara ja som a les acaballes de l’any. Aprofitem aquesta preciosa postal de la nostra alumna de 1r d’ESO Paula L.G. per desitjar-vos unes festes plenes de joia i que… Llegeix més»