Matrícula

*Abans de matricular-te al nostre centre, has de participar a la preinscripció dels CF de Grau Mig a través de la web de preinscripcio.cat: CLICA

Per matricular-te:

Has d’enviar un correu electrònic amb tota la documentació escanejada (cada document amb cognoms, nom, curs i títol) per email (administracio@insiptem.com) i també omplir un qüestionari (per poder fer el pagament de la quota escolar a través de la TPV).

*Si tens algun problema per matricular-te digitalment, pots portar els originals i fotocòpies.

QUINS DOCUMENTS?

-Documentació acreditativa (4 o 6):

*DNI de l’alumne/a i si és menor d’edat també del tutor legal (per les 2 cares).

*Llibre de família només si l’alumne/a és menor d’edat (fins a la pàgina a on surt l’alumne).

*Targeta Sanitària de l’alumne/a.

*Certificat de les notes segons la via d’accés demanada.

*Foto de l’alumne/a tipus carnet.

-Documentació declarativa (4):

*Carta de compromís educatiu (menors): CLICA

*Carta de compromís educatiu (majors): CLICA

*Informació de la Presencialitat, Exteriors, Intendència i Malalties: CLICA

*Autorització de serveis i recursos: CLICA

*Autorització d’ús d’imatges: CLICA

QUIN QÜESTIONARI?

1. Entra i omple‘l: CLICA

2. Rebràs un email per poder entrar a la TPV escola i fer el pagament de la quota escolar (1.060€ x cada curs de TAE i 1.150€ x cada curs de GEEMN).

Què és l’app TPV escola.