Setmana de carnaval a la comunitat de mitjans!

La setmana passada vam poder gaudir d’un carnaval molt divertit!!! Durant la setmana vam fer cada dia una consignes que ens va manar la reina Belluga i el rei Carnestoltes. Vam celebrar el dijous gras al camp de futbol amb la comunitat de grans, fent jocs molt divertits i en equip. També vam gaudir d’un taller de màscares i finalment vam fer una desfilada i ball al pati juntament amb la comunitat de petits i de grans. 

Visca el Carnaval!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut