LA COMUNITAT DE GRANS ESTÀ DE CONVIVÈNCIES

L’alumnat de la comunitat de grans està de convivències a la Bisbal de l’Empordà. La casa d’en Pou d’en Glaç és molt bonica. La canalla està gaudint de la piscina i dels tallers, com la ruta de les Gavarres, ruta amb bicicletes per l’entorn, circuit de xarxes i tirolines i també tir amb arc.
Teniu més fotografies penjades a la carpeta del DRIVE.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut