RENOVAR-SE I “INNOVAR-SE”

Aquests dies hem estat a la Fira SIMO EDUCACIÓN, a Madrid, punt de trobada d’experències innovadores en educació i de les noves tecnologies al servei de l’ensenyament. Allà hem coincidit amb els companys de l’Escola Miquel Utrillo, que presentaven una de les seves experiències. Tornem carregats d’idees i d’energia.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El proper 27 de novembre hi ha eleccions al Consell Escolar del centre. Animem a tots els sectors de la comunitat educativa -personal docent, pares i mares, alumnat, personal d’aministració i servei, i personal d’atenció educativa complementària- a presentar les seves candidatures a l’elecció. El… Llegeix més»

AVÍS SECRETARIA

El proper dimecres 7 de novembre, la secrectaria del centre estarà tancada per formació de l’administrativa.
Disculpeu les molèsties.

TECNOLOGIA SOSTENIBLE

El passat dilluns 29 d’octubre, l’alumnat de tecnologia de 4t d’ESO va fer una sortida per fer el taller “Equipem la nostra llar”. Van treballar els tipus de bombetes, el quadre elèctric, l’etiqueta energètica, la domòtica, etc., fins a acabar decidint amb criteris econòmics i de sostenibilitat l’equipament necessari per a una llar.

GRÀCIES!

Els alumnes d’Emprenedoria de 3r d’ESO i tots nosaltres us volem donar les gràcies per haver fet una mica més gran la 6a cursa solidària de les Nits de la Lluna Plena.
Més de 1500 persones vau omplir el pati de l’Institut i us vam poder… Llegeix més»

REUNIONS FAMÍLIES CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Us informem que durant la primera setmana d’octubre ens reunirem amb vosaltres amb l’objectiu de presenar-vos els tutors de seguiment dels vostres fills, explicar-vos les novetats per aquest curs, recordar les normes de funcionament del centre, facilitar-vos tota la informació necessària per iniciar aquest nou curs de la millor manera i respondre totes les preguntes que tingueu. Us hi esperem.

HORARI REUNIONS

1r ESO: Dilluns 1 d’octubre. 19.00.
2n d’ESO: Dimarts 2 d’octubre. 19.00
3r d’ESO: Dijous 4 d’octubre. 19.00
4t d’ESO: Dimecres 3 d’octubre. 19.00

1r BAT: Dimecres 3 d’octubre. 18.00
2n BAT: Dimarts 2 d’octubre. 18.00

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Llegiu-ne més

Termini per presentar la sol·licitud: del 15 d’agost al 27 de setembre de 2018!!!