“EL MEU DESTÍ”

El passat divendres, els alumnes de 3r d’ESO, que cursen la matèria optativa de Musical, acompanyats dels companys que cursen Coral i Malabars, van representar al Gimnàs de l’Institut el musical de creació pròpia “El meu destí”, que tracta el tema dels refugiats i reflexiona sobre com la música, i l’art en general, és una eina cohesionadora i integradora.El dijous ens van venir a veure els alumnes de 6è de l’escola Maria Ossó, que esperem que gaudissin tant com nosaltres de l’espectacle.Gràcies a tots. I enhorabona, artistes!

SANTA SUSANNA 2019

Els alumnes de 2n d’ESO comencen avui una setmana d’immersió lingüística en anglès, fent activitats esportives, d’aventura i de cohesió de grup, envoltats de natura.

*La galeria d’imatges s’anirà ampliant durant la setmana.

PARTICIPEM A LA TROBADA DE CORALS DE CATALUNYA

La Coral de l’Institut Vinyet va participar el passat 9 de maig a la 25a Trobada de Corals de Catalunya. L’acte es va celebrar a Cervera i va ser retransmès per TV3.
Els alumnes que formen part de la Coral, acompanyats per alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria de Música, van poder gaudir d’una jornada especial i musical, en què van compartir experiències i sensacions.

SORTIDA MÓN SANT BENET 2n ESO

“Els alumnes de 2n d’ESO han visitat l’espai del Món Sant Benet i la Fundació Alícia a Sant Fruitós del Bages. La sortida s’emmarca dins les programacions de Ciències Socials i Física i Química.

Amb el taller Setciències a la cuina, han  fet de científics i de cuiners creatius com el  Ferran Adrià. Amb El misteri de Sant Benet,  joc d’investigació , han descobert  la història del monestir i l’assassí misteriós.”

RECOLLIDA DE PILES. CONCURS APLILO XII 2019

El passat dilluns 6 de Maig, van venir els encarregats del concurs Apilo XII a recollir les piles. El nostre institut ha aconseguit recol·lectar un total de 28,8 kg de piles.
Des de escola verda, volem agrair a tota la gent que ha participat i ha portat piles, ja que hem pogut veure que les piles poden afectar la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra en la qual vivim, a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos recursos reutilitzant moltes d’aquestes substàncies i materials.

Paula Quero López

CONVOCATÒRIA AJUTS MENJADOR I TRANSPORT ESCOLAR 2019-2020

Un any més, des del Consell Comarcal del Garraf s’obre convocatòria per demanar:

Ajuts de menjador escolar
    Ajuts de desplaçaments
    Servei de Transport escolar

El període per demanar-los és del 6 al 17 de maig (ambdós inclosos), dins de l’horari de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 i els dijous també s’atendrà a les tardes de 16.00 a 18.30.

Totes les persones interessades trobaran la sol.licitud així com tota la informació complementària al web del Consell Comarcal del Garraf  http://www.ccgarraf.cat/ .

Les instàncies, juntament amb la documentació que s’ha d’adjuntar es poden presentar a l’OAC del municipi de residència (a excepció del municipi de Vilanova i la Geltrú) o a la seu del Consell Comarcal del Garraf. Les persones residents a Vilanova i la Geltrú hauran d’adreçar-se a la seu del Consell Comarcal del Garraf.
Les persones que presentin la sol.licitud a la seu del Consell Comarcal han de demanar cita prèvia des del web del Consell Comarcal del Garraf  http://www.ccgarraf.cat/ .

WELCOME, OXFORD!

La setmana passada ens van visitar, com ja és habitual, un grup d’alumnes d’Oxford, amb qui els alumnes de 3r d’ESO van passar una matí compartint experiències: presentacions orals, dinàmiques grupals, jocs de taula i un esmorzar conjunt, per poder practicar l’idioma i saber més coses els uns dels altres. Va ser una jornada diferent i enriquidora, tant a nivell cultural com lingüístic i, sobretot, socialment, perquè els va permetre desenvolupar mil i una estratègies per fer-se entendre i per gaudir del matí. Us esperem de nou ben aviat!

GOTES PER AL NÍGER

Coincidint amb la diada de Sant Jordi, els alumnes de 1r d’ESO que cursen l’optativa “Enreda’t amb UNICEF” van organitzar la cursa solidària que, des de fa 6 anys, es fa al nostre centre per recaptar diners per implantar programes d’aigua potable, sanejament i higiene al Níger.

Entre totes les gotes recollides, hem sumat 167,50 €, que farem arribar a UNICEF!

Gràcies a tots els que hi vau participar per la vostra solidaritat i la vostra implicació! El curs que ve, us hi esperem de nou.

VENI, VIDI, VICI!

Els alumnes de 4t d’ESO ja són a Roma! Ahir van arribar i ja estan instal·lats a la capital italiana, per gaudir del viatge final d’etapa. Estarem atents a les seves notícies! Passeu-ho molt bé!

PROPERA PARADA: MADRID!

Aquest matí han marxat cap a Madrid quatre alumnes de 1r de batxillerat que cursen la matèria d’Economia de l’Empresa. Acompanyades per l’Elisa Lanuza i per la professora de la matèria, Nerea Miralles, participaran a la final nacional de Young Business Talents, un simulador empresarial que permet a l’alumnat practicar en la presa de tot tipus de decisions empresarials.

L’Eva Abad, la Carla Carbonell, la Júlia Carbonell i la Blanca Morán han creat la seva pròpia empresa i han aconseguit classificar-se en 12è lloc a la final regional, en la qual hi participaven 270 centres educatius.

Demà, des de Madrid, intentaran quedar en una bona posició competint entre les 100 millors empreses de tot l’Estat.

Us desitgem moltíssima sort, noies!