XERRADA FUNDACIÓ VICKI BERNADET

Aquest dijous ens ha visitat la Fundació Vicki Bernadet, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, que ha assumit la gestió i el cost de l’activitat.  La Fundació treballa en la presa de consciència sobre la importància de prevenir els abusos sexuals. Els alumnes de 2n d’ESO han gaudit de la xerrada i han tingut la possibilitat de fer preguntes i de desmunar falsos mites. Des de les tutories, continuem treballant en la formació integral dels nostres alumnes i, en aquest sentit, esdevé imprescindible i enriquidora la implicació de l’AMPA i de totes les famílies.

PREMIS SANT JORDI 2018

Durant d’acte de Sant Jordi al centre es van lliurar els següents premis:
Premi Fotografia Instagram: Martina Cusidó de 2n A.

Premi al disseny de la catifa de Corpus 2018: Paula Camprubí 2n C

Obsequi participació per als actors de l’Auca del Senyor Esteve:
Carlos Martín, Lucas Estruch, Paula Paco i Paula LLigades , dirigits per Elisabet Saiz,… Llegeix més»

RÀDIO VINYET

Avui, una representació de Ràdio Vinyet , ha fet un programa en directe des de la plaça del mercat de Vilanova i la Geltrú, dins del recinte de la fira d’ensenyament postobligatori del Garraf, Zona e.

Han estat gairebé tres hores d’entrevistes, música, informació, … que han entretingut a tothom que estava allà. Volem felicitar a Carlos Martin, Clàudia Vidal, Lucas Estruch, Mario Rodríguez i Sandra Centeno per la seva participació i bon fer!

Hi ha moments que són realment especials…i els construïm plegats. Gràcies!

ZONA EDUCACIÓ 2018

Del 18 al 26 d’abril de 2018 tindrà lloc, a Vilanova i la Geltrú la vuitena edició de la Zona Educació. Sortides Educatives i Professionals del Garraf.

Sota la denominació de Zona E, s’hi acull la fira pròpiament dita així com d’altres actes coplementaris. L’INS Vinyet ja té obert el seu stand.

GRÀCIES!

Gràcies a tots els alumnes que han participat a la cursa solidària “Gotes per al Níger”, organitzada pels companys de 1r d’ESO que cursen l’optativa “Enreda’t amb UNICEF”. Menció especial per a la tutoria de 2n d’ESO A, que ha batut el rècord de participació. La unió fa la força!

DECORACIÓ SANT JORDI 2018

Així és com s’ha decorat el centre per Sant Jordi. Els temes ? Homenatge a “Manuel de Pedrolo”, en l’any de la celebració del seu centenari de naixement i els “Space Invaders”. Les obres han estat realitzades per alumnes de 2n, 4t i Batxillerat. El professor que ha coordinat totes les tasques, David Tarancon.

ROSES PER SANT JORDI

Recordeu que els alumnes de 3r d’ESO del nostre centre vendran roses demà a les 8.30 i a les 13.00, amb la col·laboració de l’AMPA de l’Institut i dels alumnes que cursen el projecte de COMISSIÓ DE FESTES.

Els diners recaptats es destinaran al viatge de final d’etapa del curs que ve. Us animem a comprar-los les vostres roses!