Els alumnes de 3r d’ESO participen en la Marató de Poesia en Acció

El passat dissabte 14 de juny va tenir lloc la XXVI edició de la Marató de Poesia en Acció.

L’Amin El Hmimdi, l’Oscar Moyano, la Marina López i la Mia Heras van anar acompanyats de la seva professora de llengua castellana i literatura, Sara Avendaño, al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) per llegir els seus poemes i recollir els diplomes i llibres que l’associació de Poesia en Acció els va atorgar com a premi per la seva participació en la XXVI edició de la Marató de poesia en valors.

Els poemes dels alumnes guardonats van ser publicats en el llibre de Poesia Solidària 2025 de l’Editorial Parnass. Tots els donatius aconseguits gràcies a la publicació d’aquest llibre aniran dirigits a la creació de campaments infantils per a les poblacions més perjudicades per la DANA de València.

En aquesta marató han participat escoles i instituts d’arreu de Catalunya. El president de l’associació, en Guillem Vallejo, els va felicitar i els va agrair personalment la seva participació i assistència a l’acte.