Els programa ORIENTA’T ajuda alumnes de 4t d’ESO a prendre decisions sobre el seu futur immediat

L’orientació acadèmica i laboral és un dels aspectes rellevants per a tot l’alumnat del centre, però 4t d’ESO és un moment particularment sensible, atès que els i les alumnes han de decidir-se entre Batxillerat i Cicles formatius, i escollir de manera adequada quins itineraris d’optatives els poden ser més útils de cara al futur professional. Per tal de facilitar la presa de decisions a l’alumnat, les diverses tutories de 4t d’ESO han desenvolupat una acció tutorial considerable.

Tal com ja s’ha fet en cursos anteriors, a més, el centre ha comptat amb el suport del programa ORIENTA’T, organitzat per l’Ajuntament de Vilassar de Mar. Amb aquest programa, a través de xerrades i activitats pràctiques, s’ajuda l’alumnat a detectar habilitats per a la vida professional i a reflexionar sobre les capacitats pròpies que poden ser útils de cara al futur acadèmic i professional.

Durant les properes setmanes caldrà reflectir els resultats d’aquest esforç d’orientació amb la preinscripció per al curs 2021-2022.