Visita Job Shadowing Lituània

Aquesta setmana han visitat el nostre institut dues professores de Lituània que formen part d’un projecte KA01 que porten a terme al seu institut sobre l’aprenentatge STEAM, un enfocament educatiu  que utilitza ciència, tecnologia, enginyeria, les arts i les matemàtiques com un punt d’accés per guiar la curiositat, el diàleg i el pensament crític de l’estudiant.

Alumnes de diferents cursos d’ESO han explicat i han mostrat alguns dels projectes i treballs que han fet o estan realitzant a l’institut. Els alumnes de batxillerat han parlat i han explicat en què han consistit alguns dels seus treballs de recerca. Durant aquesta visita, les professores han assistit d’observadores a classes de diferents matèries.

Volem agrair a tot l’alumnat la col·laboració i la participació en la presentació i les exposicions dels treballs realitzats.