Escola ambaixadora del Parlament Europeu

El departament de llengües estrangeres, amb la col·laboració del departament de socials, vol presentar-vos el seu projecte d’Escola ambaixadora del Parlament Europeu de 4t d’ESO.

Els alumnes donaran a conèixer aquesta activitat a la Ràdio de Vilassar i a la revista municipal, a més de fer diverses presentacions del projecte als alumnes de l’escola de primària Vaixell Burriac. Per millorar la seva formació rebran la visita d’una treballadora del Parlament Europeu i participaran en un taller amb el coordinador de Madrid.

Podeu visitar, a prop de consergeria, l’Info point del Parlament Europeu. Descarregueu-vos en el mòbil el codi QR, exploreu la seva  pàgina informativa i, si voleu saber-ne més, consulteu el següent web. Recordeu que qualsevol alumne interessat pot participar en la creació dels articles posant-se en contacte amb els professors, amb l’Ester o amb en Lluís.

Per tal d’ajudar-los a promocionar aquest projecte, i aconseguir que puguin visitar el Parlament Europeu, us podeu registrar en el següent enllaç i fer-ne difusió.