The story of Rosalind Franklin

Quina és la verdadera història sobre el descobriment de l’estructura de l’ADN? Qui va ser Rosalind Franklin? Això és el que els actors de Look Out Theatre Company van representar en la seva obra de teatre en anglès al Teatre de Salt el passat dimecres. L’alumnat de 4t  i un petit grup de 3r d’ESO van poder fer un salt en el temps i imaginar-se per uns instants quins van ser els fets reals que van permetre a un grup de científics aconseguir un dels descobriments més importants del S.XX. Al final de l’obra l’alumnat va poder mostrar les seves habilitats lingüístiques en llengua anglesa i preguntar als actors tan aspectes de la seva vida personal i artística, com dels personatges de l’obra i reflexionar sobre el fet que el treball i esforç de Rosalind Franklin no hagi estat reconegut fins l’actualitat.