Xerrada Escriptora Ruth Tormo

El passat 24 de març l’escriptora santfeliuenca Ruth Tormo va venir al centre cívic Avellí Estranjer a fer-nos una xerrada sobre el seu llibre Sense codi de barres, lectura que han fet els alumnes de segon d’eso. Els va explicar que ella és periodista i que, en les estones lliures, es dedica a escriure. Els alumnes li van fer preguntes sobre el fet d’escriure i després els va signar el llibre.

Sense codi de barres va ser la guanyadora del premi Ramon Muntaner 2020 de literatura juvenil. Amb la lectura, els nostres i les nostres alumnes s’han pogut posar a la pell dels personatges des del principi, és a dir, han sentit el pànic de l’Amina, i la pena i la ira del Víctor. Els dos protagonistes, malgrat visquin a 8000 quilòmetres de distància, viuen experiències força comunes.
Autor/a:  ELENA Deitg Ferrer