XARXA MAI MÉS

El passat 18 de desembre l’alumnat de la CORAL i alguns alumnes de 1r batxillerat social interessats en temes de memòria històrica vam assistir a la BCT participant en una trobada de la Xarxa Mai Més. L’objectiu de la trobada, promoguda per l’Amical de Mauthausen, era conèixer les propostes didàctiques que es desenvolupen als centres de secundària en relació a la memòria democràtica. La nostra Coral va cantar el cant dels deportats -sorgit dins els camps de concentració i traduït a totes les llengües parlades entre els presoners- i una lectura dramatitzada del poema d’Auschwitz de Leon Felipe a càrrec dels alumnes escènics de 2n de Batxillerat. L’experiència ens va servir per a conèixer els viatges de Memòria, en els qual enguany també hi participarem el nostre centre.

Helena Gallart, dept. Socials