TORNEIG DE SHOOTBAL 1r d’ESO

El passat dimarts dia 13 es va disputar la final del torneig de shootbal  de pati , amb  alumnes de 1r d’ESO.

Els partit ss’han disputar cada dimarts i dijous, han participat els  alumnes que de manera voluntària s’han inscrit. En total han participantes 7 equips formats per 10 jugadores/es. Calia que cada equip tingués com a mínim 4 participants del sexe minoritari ( és a dir com a mínim 4 nois i 6 noies, o 4 noies i 6 nois)

Cal destacar el bon funcionamient de l’activitat , la participació, el compliment amb el compromís adquirit,  el seguiment del  calendari per part dels participants i sobre el tot el bon joc ,  bon ambient i joc net que ha estat sempre present.

Felicitats als participants i a tots els alumnes de 1r que han animat els equips durant els partits

Us deixem una foto amb l’equip guanyador del torneig.