Projecte SENTIM de 2n d’ESO

Anunciem que els primers alumnes de 2n d’ESO han completat amb èxit els seus projectes en “Once upon a time, in Torre del Palau”. Aquests joves han creat notícies històriques digitals fascinants i en podeu veure els productes en els següents enllaços.

Temps de Notícies (2.20)

Temps de Notícies (2.21)

Felicitem l’alumnat per la seva dedicació i creativitat, i esperem que gaudiu de les seves meravelloses creacions tant com ho hem fet nosaltres en veure el seu progrés i desenvolupament.

Gràcies per ser part d’aquesta comunitat de formació i creativitat.

Com bé sabeu, publicarem l’enllaç a la pàg web del projecte un cop tots els alumnes de 2n d’ESO l’hagin dut a terme, a principis de Febrer.

Aquesta experiència enriquidora és part del Projecte de Centre ERASMUS +CETE+ i celebrem l’aprenentatge en moviment amb el hashtag #mcmobilsedu.