LLIURAMENT DELS PREMIS DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA EFIM21

El passat dimarts 7 de setembre, va tenir lloc el lliurament de premis a les persones guardonades en l’edició d’enguany, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).  De les més de 1700 fotografies presentades, s’han atorgat 10 premis, un dels quals, per a l’alumne del batxillerat artístic Elsa Dueñas Moreira. El jurat va seleccionar també 20 fotografies finalistes, d’entre les quals les realitzades també per tres alumnes de batxillerat artístic del nostre institut: Emma Rodríguez Peña, Estel Munill Bolart i Luna Yera Vellsolà.

L’Elsa, en qualitat de premiada, farà un viatge de quatre dies a la ciutat de Florència -un veritable paradís de l’art-, amb totes les despeses pagades. Totes quatre participaran en una jornada Masterclass amb el suport de fotògrafs professionals, al Parc Güell de Barcelona, on segur que obtindran nous aprenentatges i magnífiques fotografies. També va ser obsequiades amb una Capsa regal d’experiències de la Cooperativa Fent País.

Aquest concurs de fotografia de monuments va ser una iniciativa sorgida des del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i en poc temps va prendre una dimensió internacional, amb el suport del Consell d’Europa. Enguany ja s’ha celebrat la seva 25ena edició. Els darrers anys ho gestiona l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, que forma part del Departament de Cultura. El nostre institut hi ha participat en quasi totes les convocatòries, obtenint nombrosos èxits durant tots aquests anys. Una tradició que no hauríem de perdre.

L’acte va ser presentat i conduït pel conegut actor i presentador de televisió Quim Masferrer, qui amb la seva simpatia i tarannà trapella, va fer passar una estona ben entretinguda a totes les persones assistents.

Enhorabona a les quatre guardonades!!