LLIURAMENT DE DIPLOMA DEL NIVELL B2 DE FRANCÈS A UN DELS NOSTRES ALUMNES.

El 19 de febrer es van lliurar al Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat els diplomes de nivell Delf de l’any anterior. Un dels nostres alumnes, Laia Moliner Carrillo, va rebre el seu diploma del nivell B2 de francès.

L’acte de lliurament, que va ser presentat per dues alumnes de l’Institut de Sentmenat, va reunir instituts del Vallès Occidental: Rubí, Terrassa, Vacarisses i Sant Cugat, entre d’altres.

Mardi, le 19 février il y a eu lieu la livraison des diplômes Delf concernant les élèves qui ont passé son examen l’année précédente. Parmi lesquels Il y avait un de nos élèves Laia Moliner Carrillo qui a eu son diplôme Delf B2.

L’acte de livraison qui  a été dirigé par deux élèves du lycée de Sentmenat a réuni des lycées du Vallès Occidental tels que Rubí, Terrassa, Vacarisses et Sant Cugat entre d’autres.