Intercanvi Cultural a l’Institut Torre del Palau: Alumnes Suecs Explorant la Cultura Catalana

Una experiència enriquidora ha tingut lloc a l’Institut Torre del Palau, amb l’arribada de 12 alumnes i 3 professors de l’escola Karolinska Gymnasiet, de la ciutat d’Örebro a Suècia. Durant 5 dies, aquests estudiants han tingut l’oportunitat d’immersió en la cultura catalana i compartir experiències d’aprenentatge amb els nostres alumnes de 1r i 2n de Batxillerat.

La visita ha estat una combinació d’exploració cultural i aprenentatge acadèmic. Els visitants han tingut l’oportunitat de descobrir els racons més emblemàtics de la nostra ciutat, així com de gaudir de les meravelles de Barcelona. A més, han participat activament en classes ordinàries del nostre centre, explorant àrees com l’anglès, la tecnologia, els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i el castellà.

No obstant això, el veritable encant d’aquest intercanvi ha estat l’oportunitat d’immersió en la singularitat de Torre del Palau. Els estudiants suecs han après a dibuixar amb els nostres alumnes artístics a l’aula d’il·lustració, s’han convertit en part d’una companyia de teatre amb els estudiants de l’àmbit escènic, i han compartit la seva veu a la nostra singular coral, intercanviant cançons i balls.

El nostre agraïment més sincer a l’Ida, la Nina i en Pär, així com a tota l’escola Karolinska Gymnasiet, per haver-nos brindat aquesta oportunitat única d’intercanvi cultural. Ha estat un plaer i una experiència que sense dubte recordarem durant molt de temps.

Aquesta experiència enriquidora és part del Projecte de Centre ERASMUS +CETE+ i celebrem l’aprenentatge en moviment amb el hashtag #mcmobilsedu.