Gran dia de Carnestoltes!

Aquest divendres hem canviat les hores lectives habituals per d’altres dedicades a la celebració de la festa de Carnestoltes.

Després del pati hem anat a l’aula per acabar de preparar la disfressa i tot seguit hem baixat a les pistes per seguir la festa amb música, balls i concurs de disfresses.

Agraïm l’èxit de la celebració a tots aquells qui heu dedicat temps i ganes, els tutors/es que han motivat els alumnes i hi han participat, la direcció del centre que ha organitzat i coordinat el dia, els components de la comissió de festes que han dissenyat l’esdeveniment i tot l’alumnat en general que durant el dia a dia d’aquesta setmana ja donaven mostres que hi havia ganes de divertir-se i passar-s’ho bé el divendres. Enhorabona a tots!