Graduació i festa Holi amb els alumnes de 4t de l’ESO

Els alumnes de 4rt d’ESO de l’INS Torre del Palau han finalitzat una intensa setmana de treball en els seus projectes de recerca amb una celebració molt especial: la seva graduació. Per cloure el curs amb una nota alegre i vibrant, l’equip de professorat ha organitzat una festa Holi al pati de l’institut.

Després de dies de dedicació, investigació i presentacions, els alumnes s’han reunit per celebrar els seus èxits i acomiadar-se d’aquesta etapa. Amb l’esperit de la tradicional festa Holi, l’aire s’ha omplert amb pols de colors brillants i s’han divertit llençant-se pols i pintura uns als altres, simbolitzant l’alegria i la unitat.

Encara que l’actuació principal de la graduació i un parell de fotos destacades resumiran el dia, tots esperem amb entusiasme la publicació completa de les fotografies de l’acte. Aquesta carpeta de fotografies serà un record perenne d’aquesta ocasió especial i una manera de compartir els moments de felicitat amb els amics, la família i la comunitat educativa.

Estem molt orgullosos dels alumnes de 4rt d’ESO per la seva dedicació, perseverança i èxits en els seus projectes de recerca. La graduació i la festa Holi són testimonis del seu treball durant tot l’any i una celebració merescuda per tots els seus avenços i reptes superats.

Felicitats als alumnes de 4rt d’ESO per la seva graduació i per aquesta inoblidable festa Holi. Desitgem a tots els graduats un futur brillant i ple d’èxits en les seves futures etapes acadèmiques i personals. Que les imatges captades en aquest dia especial serveixin com a recordars d’aquesta etapa única a l’INS Torre del Palau.

Autors/es: equip coordinació pedagògica.