Graduació 2n BTX 2023

Felicitats als alumnes graduats de segon de batxillerat de l’Institut Torre del Palau! Avui és un dia especial en què celebrem els vostres esforços, dedicació i avenços durant aquests anys de treball ardu. Com a alumnat de segon de batxillerat, heu superat reptes i us heu enfrontat a desafiaments acadèmics amb determinació i perseverança. Avui, és un moment per reconèixer els vostres èxits i mirar cap al futur amb confiança.

Durant aquests anys, heu après molt més que matèries acadèmiques. Heu adquirit habilitats de resolució de problemes, pensament crític i treball en equip, que us seran útils en els propers passos de la vostra vida. Aquesta etapa de la vostra educació ha estat fonamental per créixer com a persones i per construir les bases del vostre futur. Aprofiteu aquesta graduació per reflexionar sobre tot el que heu aconseguit fins ara i per fixar-vos nous objectius. El món està ple d’oportunitats i desafiaments que us esperen. Seguiu perseguint els vostres somnis amb passió i determinació, i estem segurs que assolireu grans èxits en tot allò que us proposeu.

Agraïm també als professors i familiars que han estat al vostre costat, donant-vos suport i guiant-vos en aquest camí educatiu. Sense ells, no hauríeu arribat fins aquí. És un moment per a agrair a tots aquells que us han ajudat i animar-vos a valorar i reconèixer el suport que heu rebut. Recordeu sempre que el coneixement és un viatge continu. Aprofiteu cada oportunitat per aprendre i créixer com a persones. Mantingueu l’esperit de curiositat i la passió pel saber, i així us obrirà totes les portes cap a un futur prometedor.

Una vegada més, felicitats per aquesta gran fita. Que aquesta graduació sigui el principi d’una vida plena d’èxits i realitzacions personals. Estem orgullosos de vosaltres i us desitgem tot el millor en els vostres pròxims projectes i aventures.

Aquí us deixem un parell de fotografies que el professorat va fer amb el mòbil. Molt aviat, el reportatge senser.