Creativitat i tradició: Així vam viure el Sant Jordi més artesanal!

Aquest Sant Jordi, l’institut s’ha omplert no només de llibres i llegendes, sinó també de molta traça i imaginació. Hem aparcat els llibres de text per unes hores per embrutar-nos les mans i deixar volar la nostra vessant més artística en una jornada de tallers d’allò més variada.

L’alumnat va poder triar entre diferents propostes per crear els seus propis detalls de la diada. L’ambient va ser d’allò més distès i col·laboratiu:

  • Roses que no es marceixen: Vam elaborar roses artesanals amb feltre i paper, cadascuna amb un toc personal i únic.

  • Punts de llibre originals: Des de dissenys clàssics amb goma fins a uns dracs molt divertits que, col·locats a les cantonades de les pàgines, semblaven estar “menjant-se” els nostres llibres preferits.

Va ser una estona ben entretinguda on vam demostrar que la cultura també es construeix amb les mans!

Vols veure el procés de creació o el resultat final de les obres d’art? Us convidem a fer un cop d’ull al recull d’imatges de la jornada. Prepareu-vos per sorprendre-us amb el talent que tenim al centre!

Gràcies a tothom per participar amb tant d’entusiasme i fer d’aquest Sant Jordi una celebració especial i plena de color.

Bona Diada a tothom!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut