Competicions d’esport escolar

Les competicions d’esport escolar han superat la meitat del curs. Tots els equips continuen entrenant entre setmana  i competint els dissabtes al matí.

Volem destacar la competició del dissabte 25 què en el cas dels equips de volei van poder jugar a casa!! Contents de poder rebre equips i acompanyants a les nostres instal·lacions. Va ser una jornada especial. Volem agrair al Consell Esportiu de Terrassa la disponibilitat per fer-ho possible.

Compartim també  els bons resultats de l’equip de bàsquet juvenil que continua en ratxa, així com la millora de l’equip més novell de tots, l‘infantil de volei. Amb el treball acumulat al llarg del curs , el joc està fent progressos , una bona base pel proper curs.

El grup de ball ha començat nou projecte ja què la feta fins ara va finalitzar  amb la presentació de la coreografia  per Carnestoltes a la festa del centre, felicitats per les coreografies presentades.

Pel que fa a l’equip de futbol està fent molt bona feina i en aquesta fase del calendari els resultats han acompanyat  molt positivament els últims partits.

I com sempre, recordar que mai és tard per començar. Les activitats  estan oberts a tothom durant tot el curs

Molt bona feina equips Seguim!!

Autors: Equip d’esport extraescolar