Cloenda del projecte de centre Erasmus+

Els professors Gerard Morro i Alexandra Bonet de l’Institut Torre del Palau van assistir a la jornada de cloenda del projecte ERASMUS+ a la Business School de la UPF a Barcelona.

Durant l’esdeveniment, van conèixer altres projectes diferents al Mob.edu i van tenir l’oportunitat de conversar i establir xarxa amb altres centres educatius de Catalunya. A més, van escoltar una conferència de Siro López sobre espais educatius i van participar en tallers dedicats al nou projecte de centre, AVANCEM.

Aquesta jornada ha estat una experiència enriquidora per als nostres professors, afavorint la innovació i el desenvolupament professional.

Aquesta experiència enriquidora és part del Projecte de Centre ERASMUS +CETE+ i celebrem l’aprenentatge en moviment amb el hashtag #mcmobilsedu.