Adreça Desconeguda, representació teatral de 4t d’ESO

Les arts escèniques són un tret característic al nostre centre que va més enllà de l’entreteniment, ja que ajuden a desenvolupar la confiança, la comunicació, la creativitat i el pensament crític, com en l’obra Adreça Desconeguda -de Kressmann Taylor, Adapt. Rosa Ponsarnau i Sofia Royo-, representada per l’alumnat de 4t d’ESO de la matèria Arts Escèniques amb motiu del Dia en Commemoració per les Víctimes de l’Holocaust.

A través de les cartes entre dos amics alemanys, un d’ells d’origen jueu, hem construït els personatges i hem pres consciència de l’odi i l’antisemitisme a l’Alemanya dels anys 30. Per concloure l’obra, l’alumnat ha interpretat l’Himne dels Deportats, que han treballat a la classe de música amb el Jordi Cunillera.

Vam finalitzar la jornada amb un petit col·loqui històric a càrrec de la professora Helena Gallart.

Aquí us deixem una petita mostra de la representació.

Sofía Royo, dept. Arts Escèniques