ACTIVITATS ESPORTIVES EXTRAESCOLARS DEL CENTRE 2018

Aquesta setmana hem finalitzat les activitat esportives extraescolars del centre amb els últims entrenaments i un berenar “col·lectiu” en què hem aprofitat per acabar de lliurar els premis i trofeus aconseguits durant la temporada Els bons resultats i la participació han acompanyat i  podem fer un bon balanç del curs.

L’equip juvenil de volei ha quedat primer en la competició de JEE del VO Terrassa

L’equip infantil masculí de bàsquet es van  classificar per les finals de la seva categoria que es van celebrar a Sant Carles de la Ràpita el passat cap de setmana; l’ambient de la jornada va ser fantàstic i els jugadors, entrenadors i pares van gaudir-ne. A la competició del JEE VO Terrassa s’han classificats tercers de la seva categoria; molt bon resultat ja que és el primer curs que jugaven com equip.

Les noies de l’equip de bàsquet infantil van participar en el torneig del Social i van classificar-se primeres; la jornada va ser una molt bona manera de tancar la competició.

Els juvenils de bàsquet s’han classificat segons a la competició de JEE del CE VO Terrassa; aquesta categoria ha estat molt disputada i el bon treballi la cohesió  de l’equip s’ha demostrat amb aquest resultat.

Les noies infantils de volei han fet una molt bona competició millorant els resultats i el joc progressivament durant els mesos de competició i l’equip cadet de bàsquet ha fet un MOLT BON  resultat  tenint en compte que estava en un grup complicat on hi eren barrejats cadets i juvenils.

Ha estat un  curs excel·lent quan resultats i participació, però sobretot quan a cohesió i convivència; els equips s’estan consolidant i no només en l’àmbit esportiu; fer pinya ha estat un dels millors premis.

Agrair molt i molt la feina que han fet  Dani Benitez, Alex Alba,  Jordi Orihuela, Bernat Martínez, Lucia Estudillo i Mireia Díaz com  entrenadors i entrenadores perquè  ha anat més enllà de la purament esportiva, aconseguint un clima i un ambient de grup perfecte.

Bon estiu, ens retrobem al setembre.​​​​

Us deixem un recull de fotos dels diferents equips.

Eugènia Manau.