Projecte de direcció 2016/2020

S’entén un projecte de direcció com una planificació a termini de 4 anys, en els quals s’han de materialitzar les estratègies, els objectius, les variables de context i l’assoliment dels indicadors per a que aquest sigui avaluat, i en tot cas validat.

És un compromís amb la comunitat educativa i ha de concretar les línies i els principis del Projecte Educatiu del centre. El present projecte representa la continuïtat de les anteriors tandes 2008/12 i 2012/16 i intensifica l’esforç per garantir l’equitat i la igualtat d’oportunitats, la integració de tota la diversitat del’alumnat, el suport a la cohesió social basat en plantejaments inclusius del fet educatiu i la consideració de l’alumne (dels agrupaments naturals d’alumnes) com a nucli del’activitat educativa.

Els paràmetres de concreció d’aquest projecte es troben definits en l’apartat dels àmbits d’intervenció: rendiment escolar, diversitat i cohesió, tecnologies de la informació i metodologies d’aprenentatge, formació del professorat, participació de la comunitat educativa i projecció exterior.

Tot plegat representa una visió del que volem ser i quin sentit té el nostre servei. Aquest plantejament ha estat fet des del cor i des de l’ànima del nostre territori i té la voluntat de ser una eina útil.

Moltes gràcies a totes les persones que comparteixen el goig d’educar i de ser educats!

(Cliqueu a l’enllaç del peu d’article per obrir el document)

Ricard Marrugat Ber

PdD 16_20