SANT JORDI 2022

Ahir vam celebrar Sant Jordi al nostre institut. Durant les últimes hores de la jornada lectiva l’alumnat va poder realitzar diverses activitats que s’havien organitzat des dels diferents departaments didàctics, com ara fer roses químiques que canvien de color; jugar al “Joc del Drac”, una adaptació del joc de l’oca en el qual els alumnes responen preguntes de biologia creades per ells mateixos per acabar atrapant al drac o llegir i fer activitats lúdiques sobre la llegenda de Saint George a anglès. A més, també es van disputar partits de diferents esports, es va fer un concert de música i per tot el centre es van posar capsetes amb llibres per fer crossbooking.

Un dels moments més esperats va ser la tradicional entrega de premis dels Jocs Florals que organitzen cada curs els departaments de llengües, català, castellà, anglès i francès. Va tenir lloc al gimnàs del centre i els premis van ser entregats per un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat que prèviament havia interpretat per a tots els premiats i tots els seus companys de 2n de Batxillerat la representació teatral del “Romancero Gitano” de Federico García Lorca.

També, per segon curs consecutiu, des de la matèria de Filosofia es va fer entrega dels premis del seu concurs propi i els guanyadors van ser els següents alumnes:

• primer premi: Laia Calasán (B12)
  • segon premi: Jana Escobar (B21)
  • mencions d’honor: Ivan Martínez (B21) i Leila Gonzalo (B11).

Va ser una jornada on tot l’alumnat del nostre centre va gaudir d’aquesta festa tan tradicional al nostre país. A continuació us deixem algunes fotografies de la celebració.

ENTREGA DE PREMIS SANT JORDI 2022

ACTIVITATS SANT JORDI