SANT JORDI

El passat 23 d’abril el Sert va celebrar la diada de Sant Jordi amb una jornada especial on l’alumnat del centre va gaudir de moltes activitats relacionades amb aquesta tradicional festa. D’una banda, al gimnàs del nostre institut es va organitzar un festival amb actuacions musicals en directe i la representació teatral del Romancero Gitano, a càrrec d’un grup d’alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat. A més, tal i com és habitual en aquesta celebració, es van entregar els premis dels concursos realitzats a les matèries de Llengua i Literatura Catalana, Llengua i Literatura Castellana, Anglès, Francès i Filosofia. També es van entregar els diplomes de les proves Cangur de matemàtiques. D’altra banda, tots els departaments van realitzar activitats relacionades amb la diada per fer a les seves classes aquell dia. Va ser un dia fantàstic on tots i totes vam gaudir d’aquesta celebració de la cultura catalana.

Podeu veure fotografies a continuació:

SANT JORDI 22-23