L’INSTITUT “JOSEP LLUÍS SERT” PARTICIPA EN UNA NOVA JORNADA D’INTERCANVI DE COMITÈS MEDIAMBIENTALS

El passat 24 de maig una representació del nostre centre va participar, com cada curs, en una jornada que enguany va tornar a ser presencial. Les alumnes Ashley Rodríguez i Doae Boudaybi, ambdues de 1rESO, acompanyades pel coordinador d’Escola Verda, van participar amb altres 10 centres de Castelldefels en una trobada a la Finca Les Acàcies, on una família de joves agricultors van mostrar les tècniques agroalimentàries totalment sostenibles que utilitzen, en el que constitueix un nou model agroalimentari. Es van efectuar diversos tallers pràctics on els joves participants van poder aprendre nous valors inspirats en l’agricultura ecològica.

Abans que acabi el curs, l’Ashley i la Doae explicaran als seus companys l’experiència viscuda, que va ser interessant i divertida.

Podeu veure fotografies de la jornada a continuació:
També podeu consultar el programa de la trobada: