TANCAMENT INSTITUT

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosostots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant  atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

INFORMACIÓ ACTUALITZADA:

Benvolgudes famílies:

Tots plegats estem vivint, i probablement viurem en les properes setmanes, uns dies de gran excepcionalitat en tots els àmbits de les nostres vides.  I evidentment, en l’àmbit escolar també.

El conjunt del professorat de l’institut intentarem “mantenir el fil de comunicació” amb el nostre alumnat per a intentar minimitzar l’impacte acadèmic que aquesta situació pugui tenir.

En la mesura del possible reforçarem tota la comunicació “virtual” amb els nostres alumnes: correu electrònic, classroom, etc.  Tot i que som conscients que no tots els alumnes disposen de les eines necessàries per a poder treballar “on line” i que les biblioteques estan tancades.

Sabem que pràcticament tots els grups tenen un grup de whatsapp de classe on hi són pràcticament tots els nois i noies del grup.  En aquest sentit seria bo que els animéssim a que, en la mesura del possible, incloguessin a tots els companys i companyes de classe en aquest grup i que l’utilitzessin per a comunicar-se qüestions de l’institut (feines que el professorat hagi pogut penjar, dificultats que puguin tenir per a fer-les, possibles solucions que puguin trobar, novetats que vagin sorgint, etc.).

És important que els i les alumnes, des de casa seva, entrin al classroom, vegin quines activitats els proposem el professorat, intentin fer-les seguint les instruccions que els donem, les comparteixin amb els companys i companyes de classe, etc.

Estem convençuts que, entre tots, superarem aquests moments complicats.

En un altre ordre de coses, els recordem que el dijous a darrera hora del matí varem lliurar als seus fills i filles els butlletins de la segona avaluació.  Seria convenient revisar-los, analitzar els resultats, valorar què ens ha anat bé i en què podem millorar, etc.   Sempre que lliurem butlletins d’avaluació indiquem un dia i hora per a fer possibles reclamacions.  Lògicament aquest període de reclamacions serà a partir del dia 27 de març.

Seguirem en contacte.

Gràcies per la seva comprensió i col·laboració.

Carles Cortina Callís

Director de l’Institut Josep Lluís Sert