ERASMUS+, UNA SETMANA PEL RECORD

El passat divendres vam acomiadar l’alumnat i professorat d’intercanvi del programa Erasmus+ després d’una setmana plena d’activitats i moments pel record. A continuació podeu veure un recull de fotografies i vídeos dels dies posteriors a l’arribada de l’alumnat francès i eslovac. Com veureu, es van realitzar excursions guiades a Barcelona i Sitges; tallers de robòtica, plaques solars i pintura i una gran festa final on es va celebrar l’acte d’entrega de diplomes Erasmus+. Volem agrair al nostre alumnat, les seves famílies i a tot el professorat implicat per la seva col.laboració per tal que aquesta setmana hagi estat tan especial i memorable. Així mateix, agraïm també als professors i alumnes estrangers que ens han acompanyat i als que trobarem molt a faltar.

Però això no és un ADÉU, és un FINS AVIAT! En uns mesos serà el nostre alumnat el que viatjarà a França i Eslovàquia per continuar aquest vincle que ha començat al Sert!

See you soon! À bientôt! Do skorého videnia!

Erasmus+ dia 2
Erasmus+ dia 3
Erasmus+ dia 4

Vídeo Taller robòtica