ERASMUS+: BENVINGUTS!!!

Aquesta setmana tenim amb nosaltres un grup d’alumnes de França i d’Eslovàquia que participen amb el nostre centre al programa Internacional Erasmus+, que enguany té com a eix temàtic les energies sostenibles i el medi ambient. Tots ells faran un intercanvi amb alumnat del nostre institut, que aquests dies els acolliran a casa seva. L’alumnat francès i eslovac van arribar dilluns al vespre i ahir dimarts van gaudir d’un primer dia ple d’activitats on van poder conèixer a la resta de participants del programa i van tenir el també el primer contacte amb el nostre centre.

Després d’assistir a l’acte de benvinguda organitzat pel nostre institut on es van presentar les activitats que es realitzaran durant la seva estada, l’alumnat estranger va poder conèixer els espais del centre, l’equip directiu i alguns dels professors que estaran amb ells aquests dies. Tot seguit van anar a esmorzar a la Plaça de l’Església des d’on van començar a caminar cap al castell de la nostra ciutat per fer una visita guiada i poder veure l’exposició Piratia. En acabar van tornar cap a l’ajuntament on van ser rebuts al ple de l’ajuntament pel Tinent d’Alcalde i la Regidora de joventut. Per acabar el dia, després de dinar i descansar, van gaudir d’una tarda de kaiac i tir amb arc al Canal Olímpic.

A continuació podeu veure fotografies de la jornada:

ERASMUS+ PRIMER DIA – NOVEMBRE 22

També podeu veure la notícia al Facebook de l’ajuntament de la nostra ciutat:

FACEBOOK – AJUNTAMENT DE CASTELLDEFELS