PROJECTE AVANCEM

Per sisè curs consecutiu, les dues últimes setmanes abans de les vacances de nadal tots els grups de l’ESO del nostre centre van realitzar el  projecte Avancem, un programa d’innovació pedagògica que el Departament d’Educació va encetar el curs 2015-16. L’objectiu d’aquest programa és reforçar la competència plurilingüe dels alumnes implementant un ensenyament de les llengües competencial que incentivi i faciliti la col·laboració i el treball coordinat entre els professors de llengua. Els alumnes han practicat diferents tipologies textuals en les quatre llengües impartides al centre, català, castellà, anglès i francès; i també han treballat la competència digital, ja que la tasca final d’algunes activitats ha estat la creació d’un blog o la gravació d’un tutorial utilitzant diferents eines d’edició d’imatge i vídeo. Els treballs dels alumnes han estat fantàstics i molt variats, des de posters i postals en francès i anglès, receptes de plats tradicionals en català, contes en castellà, fins a  tutorials per fer decoracions i blogs informatius.

A continuació podeu veure algunes fotografies del treball a l’aula i dels projectes finals.

AVANCEM 22-23