PROGRAMA AIESEC

Per quart curs consecutiu, el nostre centre ha participat en el Projecte AIESEC i enguany hem comptat de nou amb dues voluntàries: la Varvara i la Valeria, que arriben des de Grècia i Itàlia respectivament.
Durant sis setmanes del primer trimestre i a partir dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030, les voluntàries van realitzar diverses presentacions i activitats en llengua anglesa per treballar amb 2n d’ESO, ja que tenen una hora setmanal més d’anglès que la resta de cursos, i amb 4t d’ESO, que finalitzen etapa. Durant les sessions a l’aula, els alumnes van tenir l’oportunitat de millorar la seva competència oral en llengua anglesa ja que la llengua vehicular és l’anglès, alhora que aprenen més sobre el pla d’acció de l’Agenda 2030, un programa impulsat per la ONU que proposa 17 objectius de Desenvolupament Sostenible.

Aquest curs, l’alumnat de 2n d’ESO ha treballat el “Thermometer of Inequality” amb l’objectiu de desenvolupament sostenible de perspectiva de gènere. Durant les sessions a l’aula les voluntàries van fer presentacions i debats que es van veure reflectits en el projecte final amb la creació del termòmetre de la desigualtat que podeu veure a les fotografies a continuació.

A 4t d’ESO l’alumnat va escollir l’objectiu a treballar segons els seus interessos personals.

THERMOMETER OF INEQUALITY