Visita de 4t a l’Institut de FP Antoni Algueró

Com a part del Pla d’Orientació del centre, avui els alumnes de 4t d’ESO interessats en cursar estudis de Formació Professional han visitat l’Institut de Formació Professional Antoni Algueró.

Es tracta d’un centre públic aquí a Sant Just Desvern que ofereix estudis de la família professional de les Arts Gràfiques: Grau Mitjà, Grau Superior, Programes de Formació i Inserció (PFI) i també estudis d’Arts plàstiques i disseny.

Ens han explicat com funcionen els estudis de Formació Professional en general i alguns alumnes ens han parlat dels seus estudis en particular. També hem après sobre les diferents parts del procés d’impressió (preimpressió, impressió i post impressió) i els estudis relacionats.

Després hem fet una visita per les instal·lacions per fer-nos una idea de com pot ser el dia a dia al centre i hem pogut veure el treball que es fa als diferents tallers (òfset, serigràfica, flexogràfica, digital, postimpressió i acabats).

Ha estat una visita molt interessant que ens obre la mirada a àmbits i formats d’estudi diferents i, potser, desconeguts.

Podeu veure un recull d’imatges en aquest àlbum de Google Fotos