Portes Obertes 2024

Benvolgudes famílies,

L’organització de les portes obertes de l’institut de Sant Just del dia 28 de febrer a les 18 hores es farà de la següent manera:

1- L’Accés de les famílies es farà pel Carrer Passeig de la muntanya_pàrquing de l’institut. No es pot accedir amb vehicle particular (només accés de vianants).

*les famílies que vinguin amb cotxe poden aparcar a la zona de Can Mèlich i venir caminant.

2- Les famílies de l’Escola Canigó i Montseny començaran la xerrada amb la direcció de l’Institut i posteriorment, faran la visita guiada pel centre.

3- Les famílies de l’Escola Montserrat, Escoles d’altres municipis i d’altres Escoles iniciaran el recorregut fent la visita per l’institut i posteriorment, la xerrada a la Sala d’actes.

4- Les famílies que venen per Batxillerat tindran un punt de trobada al pàrquing i aniran amb la Coordinadora de Batxillerat a fer la visita pel centre i la posterior xerrada informativa