Centre d’Estudis del Mar de Sitges

Els passats 19 i 20 de març, els alumnes de 1r d’ESO  van fer la sortida al Centre d’Estudis Marins de Sitges, dins de la matèria de ciències naturals.

Els nostres alumnes van conèixer la biologia dels organismes, tant de la fauna com de la flora marina (característiques, funcions vitals, adaptacions i hàbitat)  i les repercussions de l’activitat humana  sobre el medi litoral. Van poder anar a la platja, on van veure els organismes marins in situ i van poder agafar mostres, tant vegetals com animals. Al laboratori del CEM van classificar taxonòmicament les mostres agafades. Finalment, van poder gaudir i aprendre amb  un audiovisual sobre els ecosistemes marins i la Posidònia oceànica.

Per acabar la jornada van gaudir d’una estona de platja, jugant, prenent el sol i remullant-se els peus a l’aigua.

Podeu veure un recull de fotos de l’activitat en aquest àlbum de fotos de Google