Fotoperiodisme al Raval

Aquí teniu la segona part de la nostra sortida al desembre al CCCB per veure la World Press Photo 2023. Després de la visita, l’alumnat de Problemàtiques socials, Comunicació audiovisual i Filosofia de 1r de batxillerat vam voltar pel barri del Raval per fer de fotoperiodistes en primera persona. La idea era captar l’essència del barri, les seves contradiccions, els seus punts forts i els seus punts febles, aplicant els coneixements teòrics i tècnics que s’havien treballat a les classes. Va ser una jornada molt interessant, el resultat de la qual són tot un seguit de fotos amb les que hem preparat un muntatge que es pot veure a l’entrada de l’institut. El títol d’aquest muntatge fotogràfic que han preparat els alumnes de Problemàtiques socials amb una selecció de fotografies és molt adient: “El Raval sense filtres“. Esperem que us agradin.

Podeu veure les fotos en detall en aquests fitxers que adjuntem. Recull 1 i Recull 2